LIAA Radošo industriju inkubatora dalībnieki decembrī atklās pop-up veikalu tirdzniecības centrā “Spice”

Decembrī tirdzniecības centrā “Spice” Rīgā durvis vērs Latvijas Investīciju un
attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora dalībnieku pop-up
veikals, kurā varēs iegādāties jauno uzņēmēju radītos produktus, kā arī
iepazīties ar šīs kopienas pārstāvjiem un to dažādajiem uzņēmumiem.


Svētku noskaņā būs iespēja iegādāties daudzpusīgus, inovatīvus un praktiskus
produktus dāvanām, kā arī iepazīties ar jauno uzņēmēju kopienu, kas izveidojusies
LIAA Radošo industriju inkubatora paspārnē. Šī kopiena apvieno spilgtas un
interesantas personības, kā arī aptver visdažādākās industrijas.
Kopienas ietvaros dalībnieki ne tikai veido un attīsta savus uzņēmumus nosprausto
mērķu virzienā, bet arī mācās, iedvesmojas un atbalsta viens otru. Tāpēc arī veikala
koncepcija ir parādīt šo dažādību, kā arī iedvesmot citus jaunos uzņēmējus sekot
savām idejām un mērķiem. LIAA Radošo industriju inkubatora kopienas pop-up
veikalā varēs ne vien iegādāties dāvanas svētkiem, bet arī satikt uzņēmuma
dibinātājus, darbiniekus, iepazīties un aprunāties ar tiem.
“Radošo industriju inkubatoru dalībnieku pašiniciatīva ir spilgts piemērs kopienas
vērtībai, kas ir inkubatoru neatņemama sastāvdaļa. Mēs kā inkubators esam elastīgi
sava nemateriālā atbalsta veidošanā un primāri raugāmies uz mūsu dalībnieku
vajadzībām, kuras vienmēr iespēju robežās realizējam. Tā arī dalībnieku
pašorganizēšanās kopēja pop up veikala izveidē deva mums skaidru signālu
atbalstam, tā kā redzam vairākus ieguvumus tajā - iespēja satikt savu klientu, pie tam
aktīvās tirdzniecības periodā, popularizēt savu produktu, gūt ieņēmumus, bet pats
galvenais praktiski, caur pieredzi mācīties veidot sadarbības B2B segmentā un
apskatīties uz pārdošanu plašāk kā ierasts. Sadarbība ar lielveikalu ir daudzu
inkubatoru dalībnieku sapnis. Esot lielveikalā ar kopēju stendu, tas ir solis tuvāk tā
realizācijai. Mēs redzam, ka ieguvumi, popularizējot un tirgojot Latvijas
eksportspējīgs un inovatīvus produktus, ir ne tikai inkubatoru uzņēmumiem, bet arī
lielveikaliem un Latvijas tēlam kopumā, un tas būtu mērķis, ko īstenot regulāri vai pat
pastāvīgi.” min LIAA Radošo industriju inkubatora vadītāja Karine Kalniņa.
“Tirdzniecības centrs “Spice” iestājas par jaunajiem talantiem un jaunajiem
uzņēmējiem, tādēļ esam gandarīti atbalstīt LIAA dalībnieku pop-up veikalu. Ir patiess
prieks par jaunajiem uzņēmējiem, kas spēj uzdrošināties un iedvesmot citus, radot
kvalitatīvus un unikālus produktus tepat Latvijā. Tuvojoties brīnumainajam
Ziemassvētku laikam, aicinām iedzīvotājus atbalstīt vietējos uzņēmumus, izvēloties
skaistas dāvanas ar pievienoto vērtību, ” stāsta tirdzniecības centru “Spice” un “Spice
Home” vadītāja Iveta Priedīte.
Pavisam pop-up veikalā piedalās 13 LIAA Radošo industriju inkubatora kopienas
dalībnieki:

“Ausma” ir bērnu satura producents, kas veidojis Latvijā iemīļotus bērnu seriālus kā
"Tutas lietas", "Ukulele” un “Emī un Rū”. “Ausma” piedāvā seriālu tematikā
veidotas rotaļlietas, spēles, grāmatas, apģērbu un citas lietas.
“TULLIA HOME” piedāvā mājas tekstilizstrādājumus – samta dekoratīvos
spilvenus un satīna gultasveļu, galdautus un auduma salvetes. Ar roku gleznoti un uz
izmeklēta auduma drukāti, Latvijas meža dabas motīvi, uzburs svētku sajūtu mājās!
“Mini Explorer” piedāvā minimālistiskas koka rotaļlietas bērniem, kas darinātas,
izmantojot roku darbu un ilgtspējīgus materiālus. 
“BALTAIS VALIS” ir ilustrēts, izglītojošs žurnāls un grāmatu izdevniecība
bērniem. Žurnāls ir lieliska ideju krātuve visai ģimenei, savukārt grāmatas noderēs
tiem, kam gribas vairāk lasīt, izzināt vai radoši darboties.
“lovin'” ir mūsdienīga dizaina apakšveļa brīvai, drosmīgai, savu ceļu ejošai un savu
patiesību zinošai sievietei. Zīmols “lovin'” rada izsmalcinātas braletes, ērtas biksītes
un aksesuārus no zīda, tilla un mežģīnēm.
“PETIT BABU” piedāvā Latvijā ražotas mājas tekstila preces un aksesuārus
bērniem.  Uzņēmuma piedāvājumā ir pārtinamie paliktņi, vannas dvieļi un halāti,
gultas veļas, sedziņas, ligzdiņas un daudz cita.
“MUTA” ir ilgtspējīgu apģērbu un dzīvesstila zīmols, kas Latvijā ražo organiskās
kokvilnas mājas un brīvā laika apģērbus. Uzņēmuma mērķis ir ļaut klientiem justies
ērti jebkurā dzīves situācijā.
“ULECE kids” ir latviešu zīmols bērniem, kas rada eko sildāmās lelles ar ķiršu vai
vīnogu kauliņu pildījumu, kā arī termoforus ar kažociņu.
“MIZO” ir mugursomu zīmols, kas fokusējas uz lēnās modes principiem - būt
atbildīgiem gan pret klientu, gan apkārtējo vidi. “MIZO” somas ir lielisks aksesuārs
darba tikšanās reizē, kā arī teātra apmeklējumam.
“Babbit”® ir mūzikas centrs ar speciāli iebūvētu Spotify®, īpaši radīts ģimenēm, kas
audzina zinātkārus un patstāvīgus bērnus. “Babbit”® radījis inovatīvu risinājumu, kas
ļauj bērnam pašam izvēlēties mūziku.
“Cloudberry” ir dizaina papīrlietas un dāvanas. Populārākās no tām - divpusējie
mērķu plānotāji, kuri palīdz atrast dienā 25. stundu un fotogrāfiju albumi, kas
papildinās fotogrāfijas ar dizaina kartītēm.
“REEDEFIN” ir Vidusjūras iedvesmots, iekļaujošs peldkostīmu un pludmales
apģērbu zīmols, kura izstrādātie formējošie dizaini brīnišķīgi komplimentē ikkatras
sievietes auguma tipu.
“For Lovers and Trees” rada 100% dabīgus, augstas kvalitātes adījumus.
Uzņēmuma misija ir mīlēt dabu un iedvesmot sievietes vairāk doties dabā, jūtoties
silti, ērti un skaisti.

0
Dalījušies

Nepalaid garām aktuālāko, pievienojoties Arenanet.lv jaunumu saņēmējiem e-pastā!